El nou servei centralitza assessorament i acompanyament per a tràmits, finançament i creixement empresarial
L’Ajuntament d’Igualada ha posat en marxa l’Oficina d’Atenció a l’Empresa, un nou espai destinat a facilitar la gestió i el creixement del teixit empresarial de la ciutat. Aquesta iniciativa, impulsada pel Departament de Dinamització Econòmica, vol convertir-se en el punt de referència per a empreses i autònoms que necessiten assessorament en àmbits com la contractació, els tràmits municipals, el finançament o l’accés a programes de creixement i internacionalització.
El regidor de Dinamització Econòmica, Jordi Marcè, ha explicat que la nova oficina no suposa cap cost addicional per al consistori, ja que s’ha creat optimitzant els recursos existents. “Aquest servei neix com una resposta a les necessitats del teixit empresarial i ofereix un acompanyament personalitzat per ajudar les empreses a desenvolupar la seva activitat de manera més àgil”, ha destacat.

Un servei per agilitzar gestions i fomentar el creixement
L’Oficina d’Atenció a l’Empresa oferirà suport en tres grans àrees:
- Assessorament en serveis i programes municipals, com subvencions, punts PAE per a nous autònoms, formacions i programes de mentoratge.
- Coordinació amb altres departaments de l’Ajuntament, facilitant tràmits amb Comerç, Urbanisme, Activitats o Medi Ambient.
- Enllaç amb organismes externs, com ACCIÓ, la Cambra de Comerç o la Unió Empresarial de l’Anoia, per accedir a oportunitats de finançament i expansió.
“Les empreses tenen les mateixes necessitats que la ciutadania quan es tracta de rebre suport administratiu, i aquesta oficina vol ser per elles el que l’Oficina d’Atenció al Ciutadà ja és per a la població”, ha afegit Marcè.
Com accedir al servei
L’Oficina d’Atenció a l’Empresa ja està en funcionament i es troba ubicada a Ignova Tecnoespai. Per accedir als seus serveis, es pot fer a través de diferents canals. La informació detallada sobre els recursos disponibles es pot consultar a la pàgina web. També s’ofereix atenció per correu electrònic a l’adreça oficinaempresa@aj-igualada.net i per via telefònica al 93 806 65 55, amb horari d’atenció de dilluns a divendres, de 9 h a 15 h.