Professions Futur UEA
febrer 4, 2025

Temps de lectura: 2 minuts

Més de 830 alumnes participen al projecte Professions de Futur de la Fundació UEA aquest curs

El programa, que apropa el teixit empresarial als joves de la comarca, preveu superar els 1.900 participants de l’any passat

Més de 830 alumnes de l’Anoia han participat, entre els mesos d’octubre i gener, en el projecte Professions de Futur, impulsat per la Fundació UEA. Aquesta iniciativa busca apropar la realitat empresarial del territori als joves a través de visites a empreses, trobades amb professionals i xerrades sobre el mercat laboral. L’objectiu és “potenciar les capacitats i vocacions dels estudiants” i facilitar-los eines per orientar el seu futur professional.

El projecte es desenvolupa durant tot el curs escolar i preveu superar la xifra de 1.900 participants de l’edició anterior. Enguany, hi han pres part centres com l’Institut Milà i Fontanals, l’Institut Badia i Margarit, l’Escola Anoia, l’Institut Pere Vives, l’Institut Joan Mercader, l’Escola Pia, el Monalco, l’Acadèmia Igualada, l’Institut de Montbui i l’Institut Escola Renaixença, entre d’altres.

A més de Professions de Futur, la Fundació UEA impulsa altres iniciatives vinculades a l’orientació acadèmica i professional, com el Concurs de Química a l’Escola, que premia experiments científics d’alumnes de primària i secundària, i el Premi Recerca Jove en Química, en col·laboració amb la Universitat de Lleida, per reconèixer el millor treball de recerca en aquest àmbit.

Les escoles interessades a participar en aquestes activitats poden inscriure’s fins al 15 de març. Les sessions inclouen xerrades a càrrec d’empresaris i professionals, visites a empreses i el “Joc de sectors i empreses”, una activitat adreçada a alumnes de primària i primer cicle d’ESO. Totes aquestes accions són gratuïtes i es coordinen segons la disponibilitat dels centres.

Les inscripcions es poden fer a través del formulari o contactant amb la Fundació UEA a info@fundaciouea.cat

  • PUBLICITAT:

  • Més notícies